המשלוח חינם בקנייה מעל ₪350
פתורה בוטיק משפחתי

הכל התחיל מחלום.

לאחר שנמלט מגרמניה, חלם שמואל תמיר לפתח חקלאות בארץ ישראל ודמיין את נכדיו מתרוצצים בין עצי הזית אותם יטע. בשנות ה-50 של המאה הקודמת הגיע שמואל יחד עם אשתו טובה ליישב את חבל לכיש. עשירה בטבע, עתיקות, נופים וחקלאות מייצרת פיסת ארץ זו שמני זית ומוצרים שהם ייחודיים בנוף הקולינרי המקומי. דמיינו לילות מדבר קרים וימים חמים ארוכים, משפחה וקהילה עוטפת, עבודת אדמה והקמת מורשת חקלאית ארטיזנלית. להיות חקלאי מצטיין משמעו לרקוד עם הטבע בתיאום מושלם. אנו מקפידים על תהליכי גידול טבעיים ומקיימים המתחשבים בסביבה, כאשר בבוא העונה הם קוצרים את גמולם והטבע משיב להם אהבה. לאחר נטיעת כרם זיתי הנבאלי בסוף שנות ה-70, החלה פעילות ייצור שמן הזית הראשון של המשפחה. עם הזמן והעברת השרביט משמואל וטובה לבן נועם ולנכד עדו, הורחבה החווה, שולבו טכנולוגיות חדשניות לצד שיטות חקלאות מסורתיות ונסללה הדרך לנטיעת זנים חדשים, כרמי ענבי יין ושיתופי פעולה עם חקלאים מהאזור. החיבור בין ההיסטוריה לעידן החדש הוליד את המותג פתורה, יצרן שמן הזית הבינלאומי
בעל המוניטין שהוא כיום.

עיר מקראית ושמה פתורה

השם נקרא על שם עיר ביזנטית ששרידי גת קדומה מתקופתה נחשפו בתחילת שנות האלפיים תחת עצי הזית הוותיקים של המשק – הפך למוביל בתחומו בזכות הגישות פורצות הדרך, אשר אפשרו למותג להגיע לפסגות חדשות ולפתח מוצרי קולינריה עילית, ביניהם שמן זית בעל הכרה עולמית, יינות בוטיק ודבש בלתי נשכח. חדשנות, יצירתיות ועיצוב יוצא דופן עומדים בבסיסם של מוצרי הפרימיום הללו המזכים את פתורה כל שנה בפרסים יוקרתיים ובהכרה מקומית ובינלאומית כמותג שמן זית מוביל בישראל, כל זאת תוך שמירה על כבוד עמוק לסביבה הטבעית בה הוא שוכן.

בסופי השבוע המשפחה מגשימה את החלום של סבא שמואל ונהנית מפיקניק בחורשה שבין כרמי הזיתים.

עיר מקראית ושמה פתורה

צוות המשק

עדו - משק פתורה

עדו, יזם ובעלים

דור שלישי לשושלת חקלאים מפוארת, מייסד המותג פתורה, השמן (זית) שמניע את גלגלי המשק

יפעה, מנכ”לית

מובילה את המותג ביד בוטחת וצחוק מתגלגל, מלהטטת בין אקסלים, החלטות ארגוניות ורווחת העובדים, יין הרוזה של המשק

חלי - משק פתורה

חלי, סמנכ”לית

מנהלת מלידה, מנצחת בגאון על ההתנהלות השוטפת, הדבש שמאחד את כל חלקי המשק

חופית, מנהלת מכירות

חביבת הקהל והלקוחות, מוצאת פיתרון לכל בעיה בפלפול הייחודי לה ובחיוך רחב. לא פלא שהיא ממרח הפלפלים הצהובים של המשק

גילי - משק פתורה

גילי, מנהלת תקשורת שיווקית

חיית רשת, להטוטנית מילים והיד מאחורי המצלמה ויחסי הציבור, התבלין הכי חריף במשק

עדן, מנהלת משרד

אשפית הקשרים הבינאישיים, אחראית על רווחת הלקוחות והעובדים כאחד, ריבת התות של המשק

“שמן נבאלי לא דומה לאף אחד אחר, וזה של פתורה הוא שמחה גדולה. פניו המסולעים של הכרם הקשו את כניסת הטרקטורים והמרססים, אז השאירו אותו ככה, אורגני, עם כל הקפריזות שלו, שיגדל כדרך אבות.”

הילה אלפרט, ישראל היום

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות
        דילוג לתוכן