המשלוח חינם בקנייה מעל ₪350

גלילות בטעם איטליה

גלילות שיוצרות ביחד עוגה/פשטידה נהדרת, עומדות בכל התנאים ומתאימות בדיוק לארוחה האיטלקית שאתם מתכננים.  הטעם מזכיר מאוד פיצה אבל לא בדיוק, הבצק פריך ובכל ביס קופץ לפה טעם חדש לפי המילוי שתבחר/י, הנותן תחושה מיוחדת. במתכון הזה יש הרבה מקום לדמיון.

בצק

450 גר, קמח רגיל, 1 כפית גדושה אבקת אפיה, 100 גר’ חמאה רכה, 2/3 כוס חלב, 1 ביצה גדולה, ½ כפית מלח, 1 כפית רוזמרין קצוץ דק
מלית
4 עגבניות פרוסות דק, ¼ כוס שמן זית כתית מעולה, ממרח טפנד זיתים, ½ בצל קצוץ גס, 250 גר’ גבינת מוצרלה, 150 גר’ גבינה מלוחה, בזיליקום קצוץ דק, אורגנו יבש, 2 שיני שום כתושות, מלח, פלפל גרוס טרי
הכנה:
מערבבים קמח, אבקת אפיה, מלח ורוזמרין בקערה גדולה . מוסיפים את החמאה החתוכה לקוביות ולשים קלות. טורפים את החלב עם הביצה ומוסיפים לקערת הבצק ,. לשים עד לקבלת בצק רך ואחיד. מרדדים את הבצק על משטח מקומח למלבן בעובי של סנטימטר. מורחים את שמן הזית + הטפנד על הבצק ועליו מסדרים את עגבניות, מפזרים את הבצל, הגבינות והתבלינים. מגלגלים את הבצק לגלילה אחת ארוכה. פורסים את הגלילות ומסדרים אותם בצורה נאה בתבנית עגולה קפיצית שנמרחה בשמן זית. אופים בתנור מחומם ל 180 מעלות כ 40 דקות .
עם מה ממלאים? האפשרויות מגוונות, המלית יכולה להכיל את כל הדברים שאתם אוהבים- פטריות, טונה, גבינות למינהן, פלפלים קלויים, חצילים מטוגנים, עגבניות מיובשות, ארטישוק ועוד.
המתכון באדיבותה של השפית איריס לוי
שתפו את התוכן
0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות
        דילוג לתוכן