המשלוח חינם בקנייה מעל ₪350

מתנות בוטיק למשקיענים

מבצעים

מתנות בוטיק

שוב מגיע החג ושוב צריך להתארגן על מתנות- אז מה בא לכם הפעם? איך תוכלו להפתיע ולהביא מתנה ייחודית ומקורית?  כולנו עומדים בכל ראש השנה ופסח בפני אותה דילמה: איך עוברים את החג בשלום. האם כדאי לפתור את זה בקלות עם צ’ק או שעדיף להשקיע ולמצוא מתנה מיוחדת שתפתיע את מקבליה?

מסתבר שעולם המתנות מחולק לשניים- ה”משקיענים” וה”עצלנים”.
העצלן מה הוא עושה? מחפש את הקנייה הקלה לכאורה, זו שנמצאת מול העיניים. לרוב מדובר במארזי חג של אחת מהחברות החזקות והגדולות במשק, שם נמצאים המוצרים המוכרים לכולם. אז למה עצלן, אתם שואלים? כי יהיה לאותו אדם פשוט וזול הרבה יותר לרכוש  בסופר הקרוב לביתו את אותם המוצרים שנמכרים במארזי המתנה שכולם מכירים.
המשקיען לעומת זאת, יהיה מוכן ללכת כברת דרך כדי למצוא את המתנה אליה הוא מתחבר, אותה מתנה שהיה שמח לקבל בעצמו. לצאת מהשבלונה הקבועה, לחפש את מה שלא ניתן יהיה למצוא בקלות על כל מדף בסופר. הרי זוהי רוח החג, לא? אווירה חגיגית וייחודית, לא סתם עוד יום חול.
אז מה הדגשים שהמשקיען במתנות צריך לשים לב אליהם?
•מתנה ייחודית מתחילה מאנשים שעושים אותה, לכן תבחרו את האנשים המתאימים לכם, אלה שיקשיבו לרצונותיכם ולא ינסו לקדם את האינטרסים שלהם.
•תחפשו ברשת, אל תלכו בעיניים עצומות על המתנה הנוחה והקרוב ליד (ולפה). ברשת תוכלו להיחשף אל עסקי נישה קטנים ומגניבים שיציעו לכם שירות אישי ונעים במחירים מפתיעים. למצוא אותם זה רק עניין של סבלנות ושל נכונות לקנות מעסקים קטנים.
•אם לא ידעתם נשמח לספר לכם שמוצרים מיוחדים הם מוצרים שלא תמצאו על המדף בסופר. אנשים שמחים לקבל במתנה מוצר חדש שהם לא מכירים והמתנה הופכת אדירה אף יותר כשהם מגלים שהמוצר הזה ממש מוצא חן בעיניהם. לכן, חשוב שתיהנו אתם מהמוצר ורק אז תבחרו אותו עבור החברים/עובדים/מכרים שלכם.
•אל תבחרו בחברות הגדולות. לרוב החברות הללו מציעות מתנות עם מוצרים עודפים שלא נמכרו במשך השנה. כפי שכבר אמרנו, אם אתם מהמשקיענים אתם לא רוצים לדחוף הלאה את מה שדחפו לכם.
•ישראלים אוהבים לקבל מתנות ישראליות. זו אמנם הכללה אבל רובנו חוגגים חגים בשל השייכות הדתית שלנו (ומתוך אהבת החג), לכן סמלי ומיוחד להביא מתנה שמייצגת את המקום אליו אנו שייכים.
•איכות, איכות, איכות. לא תמיד המתנה צריכה להיות ענקית כדי להיות מרשימה, מספיק שהיא תהיה איכותית. יש בישראל שלל עסקי בוטיק מיוחדים המציעים איכות עטופה באריזה.
•אריזה יפה חשובה בדיוק כמו המוצר שבתוכה ולהפך, אל תתפתו לאריזות יפות בלבד. לפעמים תפקידם של מארזים יפים הוא למשוך את תשומת הלב ממה שיש בתוכם.  נכון, זה מרשים ומקבל המתנה יהיה מרוצה כאשר תעניקו לו את המתנה. השאלה איך יגיב כשיפתח אותה בבית ויגלה שהתוכן שלה לא עומד ברף אחד עם האריזה.
לסיכום, מתנות יכולות להיות מסובכות או פשוטות, זה תלוי בכם. אנחנו ממליצים למצוא אותן במקום שבו נעים ונוח לכם, זה הופך את הכל להרבה יותר פשוט וקל.
עסקי הבוטיק המעניינים והקטנים יעניקו לכם שפע של רעיונות, שירות אישי ומוצר שבא מאהבה. שווה לבדוק את זה בחג הקרוב.
והכי חשוב, שיהיה חג שמח.
שתפו את התוכן
0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות
        דילוג לתוכן