המשלוח חינם בקנייה מעל ₪350

איך לבחור את היין המתאים לאירוע?

בטרם נחליט על סוג היין המתאים לארוחה מסוימת, נסכים כי יין הוא אורח רצוי בכל ארוחה – תהא זו ארוחת חג, ארוחה אינטימית או ארוחת שישי משפחתית. בארוחה אינטימית לדוגמה, כדאי להתחיל מבירור לגבי סוג היין המועדף על הצד השני. יש אנשים שלא מתחברים ליין אדום, יש כאלה הצורכים רק יין לבן יבש ויש את אלה שמעדיפים בכלל רוזה ולכן מומלץ להתחשב בהעדפותיהם.
בארוחת חג או ארוחת שישי מרובת משתתפים כדאי לוודא שיש מספיק יין לכל האורחים ואף להציע סוגים שונים של יינות לבחירת האורחים.

אדום או לבן? החוקים היבשים

נהוג להתאים יין לבן לארוחת דגים או למנות קלילות כמו פסטות, פשטידות וגבינות. היין מוגש צונן וקר, בכוס גבוהה ייעודית ואם מדובר ביום קיץ חם, המהדרין אף יניחו את היין בשמפניירה – מעין דלי מיוחד ובו מי קרח, כדי לשמור על הטמפרטורה הקרירה שלו.
יש הנוהגים להוסיף ליין לבן מעט סודה כדי להפכו למשקה בשם “שפריץ”, אבל לטעמנו יין לבן מצוין חבל למהול וראוי לשתות אותו כמות שהוא. יין לבן מתאים במיוחד לאירועי צהריים כמו בראנץ’ או חתונת צהריים אביבית- הקלילות שבו הולמת את אופי האירוע.

הגשת יין אדום לעומת זאת תתאים באירוע על טהרת הבשר. יין אדום מטבעו הוא כבד ומרדים יותר מאחיו הלבן ולכן מתאים יותר לאירועי ערב ואירועים המתרחשים בחורף. ניתן להשתמש ביין אדום להכנת פונץ’ חם מתובל בפירות ותבלינים אבל גם במקרה הזה – לטעמנו כשהיין איכותי באמת, מוטב לשתות אותו וליהנות מרובד טעמיו המורכבים.

בין אם אתם חוגגים אירוע אינטימי ובין אם ארוחה מרובת מוזמנים, בסיכומו של דבר על טעם ועל ריח אין להתווכח. מוטב להציע לאורחים יין אדום או לבן על פי טעמם והעדפתם האישית, והעיקר שיהיה כמה שיותר ממנו!

שתפו את התוכן
0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות
        דילוג לתוכן