המשלוח חינם בקנייה מעל ₪350

דבש טהור ואיכותי

חודשי האביב בישראל הם החודשים העמוסים ביותר של רדיית הדבש.  באפריל ומאי, מסכמות הדבורים את תקופת החורף ועם הסיכומים מגיעות המסקנות.  חורף עמוס במי גשמים מאפשר לשדות ולעצים לייצר חומר גלם מעולה, אותו אוגרות הדבורים ומייצרות באמצעותו דבש טהור משובח.  בשנות בצורת לעומת זאת, נוצר חוסר בדבש טבעי איכותי ואז חשוב להבין אם הדבש שאתם צורכים נוצר מפרחים בלבד או מתוספות סוכר המוגשות לדבורים עם המים.  דבש עם תוספות סוכר הוא עדיין דבש, אך הרבה פחות איכותי.  דבש טהור ואיכותי נוצר מעבודת דבורים היונקות צוף מפרחים בלבד.

במהלך השנה ישנן תקופות רדייה שונות וכאמור האביב זו התקופה העמוסה ביותר.  בחודשי האביב ניתן להשיג בפתורה את כל סוג הדבש שאנחנו מציעים: דבש פרחי הדרים, דבש פרחי בר ודבש פרחי אקליפטוס.  להבדיל מהדרים הפורחים תקופה אחת בשנה, את דבש פרחי הבר ניתן לייצר בגרסאות חורף וקיץ.  מכיוון שמדובר על סוגי פריחה שונים, הדבר משפיע ישירות על הטעם וסגנון הדבש.  בשונה מפרחי הדרים ופרחי בר, בחורשות האקליפטוס קיימת פריחה כל השנה וניתן להבחין שבאותה חורשה תמיד יהיו עצים עליהם יש פרחים וכאלה שאין, עניין ייחודי לסוג עץ זה. בזכות כך, דבש האקליפטוס מיוצר לכל אורך השנה, אך כמויות הדבש המופקות ממנו קטנות יותר.

מדי שנה, כשמגיע חודש מאי אנחנו מתחילים להיערך ולהתכונן לראש השנה ודואגים לאגור כמות גדולה של 3 סוגי הדבש שלנו כדי לעמוד בביקוש הרב שמביא עמו החג.  כסמל ייחודי לתחילת השנה היהודית, אחד המוצרים הנמכרים ביותר בתקופה זו הוא הדבש.

את הדבש הטהור של פתורה ניתן להשיג במבחר אריזות בגדלים שונים ובמהדורות משתנות. לצד שמן זית, יינות ומוצרים נוספים, מככב הדבש שלנו במארזי מתנה וחבילות שי לראש השנה. אנו מקפידים ליצור תמהיל ישראלי מדויק של מוצרים המבוססים על החקלאות המקומית וביניהם הדבש, תוך מתן דגש על תוצרת איכותית ואריזות מוקפדות.

בבואכם לבחור את הדבש המתאים לכם הקפידו לטעום ולהבחין בין סוגי הדבש השונים.  בסופו של דבר, טעם הוא עניין אישי וייחודי, אך ניתן בעזרת הדרכה נכונה לשים דגש על הטעמים וכך גם לאמוד את איכות הדבש הנרכש. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לקבלת הדרכה על טעימת דבש והמלצה על סוג הדבש המתאים לכם.  לכל אחד מסוגי הדבש מרקם וגוון שונה, דבר המשפיע על הטעם. כמו כן, לדבש שימושים רבים במטבח ולכן מומלץ לקחת  זאת בחשבון בבואכם לבחור את הדבש המדויק לכם. לדוגמא- דבש פרחי בר הולך נפלא עם יוגורט, בזמן שדבש אקליפטוס מעולה לזיגוג עוף בתנור.

הסצינה הקולינארית בישראל השתנה רבות בשנים האחרונות ואיתה גדלה החשיפה לחומרי גלם מקומיים וחשובים. כמו שמן זית כתית מעולה אודתיו תוכלו להרחיב את הידע באתרנו, כך גם הדבש הוא חומר גלם המצוי בכל מטבח בישראל. מדובר בנוזל עם חיוניות עצומה, בעל סגולות מרפאות מן הטובות בעולם, המתאפיין בעוד שלל תכונות שהופכות אותו לאוצר אמיתי של הטבע.

אנחנו מזמינים אתכם להתנסות בדבש של פתורה, להתייעץ איתנו בכל שאלה או בעיה וכמובן להעניק ליקירכם מתנה ייחודית וטעימה לקראת ראש השנה, הכוללת דבש מתוק, טבעי ומשובח.

 

שתפו את התוכן
0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות
        דילוג לתוכן