המשלוח חינם בקנייה מעל ₪350

דבש טהור לגוף ולנפש

דבש טבעי לא מחומם הוא לא רק מעדן שהטבע מספק לנו, הוא גם ביטוי של פריחה, אור השמש ושל הדבורים הנהדרות שבלעדיהן כל זה לא היה קורה.

בתור יצרני דבש, לא תמיד ברור לנו למה אצל רבים מהאנשים דבש הוא חומר גלם השמור לראש השנה בלבד. אצלנו דבש הוא אורח של כבוד במטבח כל השנה: באפייה, בבישול, בתה, על לחם עם חמאה וזה עוד לפני שהזכרנו את השילוב שלו עם טחינה גולמית. כבר יצא לכם לנסות? כמה פשוט ככה טעים, יותר שווה מכל חלווה מוכנה שתמצאו.

מה שמדהים בדבש יותר מכל זה אופן הייצור שלו, תהליך מרתק המוליד מוצר שאינו רק טעים, אלא גם בריא! בתור אחד המזונות הקדומים בטבע, דבש תורם לבריאות הן כמאכל והן כשעושים בו שימוש חיצוני.  הוא שופע ויטמינים ומינרלים, חומצות אמינו ואנזימים מסוגים שונים, הוא אנטי-דלקתי, אנטיספטי, אנטי בקטריאלי ואנטי פטרייתי.  לא סתם דבש ותוצריו מכונים ‘האנטיביוטיקה של הטבע’.

לפי הרפואה הסינית דבש טבעי (דבש טהור שאינו עובר תהליכי חימום) משכך כאבים, מנטרל רעילות בדם ומועיל לתפקוד הכבד. הוא מסייע בטיפול בבעיות מפרקים ומעולה במקרים של צרידות או יובש בגרון.  במריחה חיצונית הוא מזרז הגלדה של פצעים, מזרז התפתחות תאים חדשים והחלמה של האזור הפצוע.  דבש מומלץ מאוד לצריכה במצבים בהם הגוף מתאושש ממחלה קשה, מעבודה מאומצת, ולנשים אחרי לידה או בזמן המחזור החודשי.

 

שתפו את התוכן
0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות
        דילוג לתוכן