המשלוח חינם בקנייה מעל ₪350

חמאת בוטנים קצת אחרת

ממרחי בוטנים ושקדים לקניה

חמאת בוטנים – לא מה שחשבתם

כמו שלנו יש את החומוס בפיתה, לאמריקאים יש את הכריך שלנצח יזכיר להם את הילדוּת, את הטעמים האלו שהולכים איתנו תמיד. הכוונה היא כמובן ל-PB&J  – Peanut butter and jelly: כריך מלחם לבן הכי פשוט, עם חמאת בוטנים וריבה. רוב האמריקאים ידרגו אותו כמזון הנחמה האולטימטיבי.
חמאת הבוטנים הנפוצה באמריקה וגם אצלנו כאן בארץ היא מוצר טעים אולי, אבל רחוק מלהיות משופע בערכים תזונתיים. היא עתירת סוכר, נתרן, שמנים מוקשים מאיכות נחותה ושאר רכיבים שהופכים אותה למציאה לא כל כך גדולה.

בוטנים לבריאות- האמת היא שבוטנים הם רכיב תזונתי שממש שווה לשקול לשלב בדיאטה היומית שלנו. אגוזים ובוטנים הם מקור טוב לאומגה 3, סיבים תזונתיים, ויטמין E, נוגדי חמצון רבים ושומנים “טובים” (שומנים חד בלתי רוויים). מחקר שנערך לאחרונה בהולנד גילה שאנשים שאוכלים באופן קבוע אגוזים, בוטנים וחמאת בוטנים, מאריכים את חייהם ומפחיתים את הסיכוי ללקות במחלות לב, סוכרת ועוד.
הכוונה היא כמובן לחמאת בוטנים טבעית, המופקת מטחינה של בוטנים בלבד, וללא תוספת של מלח, סוכר לבן מעובד, שמנים צמחיים מוקשים ושאר מרעין בישין.
בדיוק כמו חמאת הבוטנים של Rustys  שאנו מציעים למכירה בפתורה. זוהי חמאת בוטנים טבעית, העשויה מבוטנים קלויים בתוספת דבש טהור. זה הכל! בלי הפתעות ברשימת המרכיבים, בלי חומרים כימיים, חומרים משמרים או צבעי מאכל. המליחות הטבעית של הבוטנים בתוספת נגיעה מתוקה של דבש דבורים טהור.

חמאת בוטנים בטעמים- בקולקציה של Rustys שאנו מוכרים כאן בפתורה, תמצאו גם גיוונים לחמאת הבוטנים הרגילה, למשל חמאת בוטנים קראנצ’ית, שהיא בת הלוויה המושלמת לסנדוויץ’ של הילדים. סוף סוף אפשר לשלוח אותם לבית הספר עם משהו שהוא גם טעים וגם מזין.
דוגמה נוספת היא חמאת שקדים בתוספת מייפל קנדי אורגני, שהוא מתוק ונהדר אבל גם בעל ערכים תזונתיים מצטיינים. המלח שמוסיפים לחמאות הבוטנים של Rustys הוא מלח הימלאיה ורוד – מלח שהוא למעשה תוסף מזון, שכן הוא עשיר במינרליים ואף בברזל.
אפילו חמאת בוטנים למבוגרים יש – חמאת בוטנים וניל ואספרסו, עם ליטוף של וניל ופולי קפה.

חמאת בוטנים במטבח- חמאת בוטנים היא לא רק חברה טובה של הסנדוויצ’ים שלכם, היא גם בסיס מצוין לרטבים אסיאתיים שיכולים ללוות נודלס מוקפץ, דפי אורז מגולגלים, טופו מוקפץ או שיפודוני עוף על מקל.  הנה מתכון זריז וקל להכנה, שילדים אוהבים וגם מבוגרים. הוא יכול לשמש כמטבל למבחר מנות אסיאתיות, או להפוך למרינדה של עוף או טופו.

מטבל חמאת בוטנים אלוהי

1/2 כוס חמאת בוטנים עם דבש של Rustys
2 כפות רוטב סויה
1 כף מירין (מהמטבח היפני) – לא חובה
2 כפות שמן שומשום לא מזוכך בכבישה קרה
1 שן שום כתושה
2 כפות חומץ אורז. אם אין – חומץ תפוחים
אופציונלי: פתיתי צ’ילי לפי הטעם
מעבירים את כל הרכיבים למעבד מזון ומעבדים שניות ספורות. טועמים ומתקנים תיבול. נשמר בקירור, אבל נוטה להתקשות. כדי להחזיר אותו למצב נוזלי, אפשר לחמם קלות על אש קטנה.

שתפו את התוכן
0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות
        דילוג לתוכן