המשלוח חינם בקנייה מעל ₪350

חבילות שי ומארזי מתנה – בארץ ובעולם

מארזי מתנה וחבילות שי פתורה

המשק המשפחתי הוקם בשנת 1956 ולאורך השנים עסק במגוון ענפי חקלאות וגידולים שונים. בשנות ה-70 של המאה הקודמת התקבלה אצלנו במשפחה ההחלטה לצקת אל תמהיל הגידולים ענף חדש: זיתים.  עד אותה העת חקלאות הזיתים נתפסה כענף מסורתי של התושבים הערבים בלבד ולכן מבחינתנו היה זה חידוש מרענן.  דרכנו הארוכה והמפוארת בענף הזיתים התחילה מנטיעת כרם ראשון של זיתי נבאלי , כשלאורך השנים התווספו אל הכרם המיתולוגי זנים נוספים, מודרניים יותר וענף הזיתים הלך והתפתח.

כעבור לא מעט שנים, הפך ענף הזית לחלק הארי במשק שלנו. אליו התווספו כרם יין וכוורות דבש, כדי ליצור טריטוריה שלמה של מוצרי איכות מחבל לכיש. את המותג פתורה הקמנו לאחר שבתחילת שנות ה-2000, בזמן חפירת כביש 6 נמצאו באזורנו שרידיו של יישוב עתיק בשם “פתורה”. במהלך החפירות, גלשו הארכיאולוגים לתוך כרם זיתי הנבאלי הוותיק שלנו ומצאו תחתיו גת עתיקה ונדירה.  זו הייתה סיבה נהדרת לבחור את השם המיוחד ולהתחיל לבנות סביבו את המותג.

מאז הוקם המותג פתורה, דאגנו לשמור על איכות המוצרים המופקים במשק ברמה הגבוהה ביותר. בשוק רווי מתחרים, חשוב להחליט מה מונח בראש סדר העדיפויות כדי לא להסתחרר ולקפוץ מטרנד לטרנד. במובן זה חרטנו על דגלנו עיקרון מנחה שמוביל אותנו עד היום והוא איכות.

בחרנו ללכת על עיצוב מיוחד, כזה שיתאים לרוח התקופה ההיסטורית ויחד עם זאת יעביר את הערכים עליהם מושתת המותג.  לתוך העיצוב יצקנו אלמנטים שיתאימו לשוק המקומי ולבינלאומי כאחד, מתוך הבנה שהאוצרות של החקלאות המקומית הם מתנה אידיאלית עבור אנשים הגרים מעבר לים. בתחילת הדרך לא היינו בטוחים שיהיה קל למכור את חבילות השי אך הבנו שתדמית המוצר חייבת לעבוד במתאם מלא להשקפת עולמנו, כעובדי אדמה ששמים דגש על איכות, ללא קיצורי דרך.

ההתחלה לא היתה פשוטה. לצד הניסיון הרב שצברנו בייצור מוצרי איכות, ניצב חוסר ניסיון במסחר ומכירת מוצרים. בסופו של דבר, מתהליך ארוך שכלל ניסיונות רבים, מצאנו שהמוצרים שלנו כמו גם חבילות שי לחג, מתקבלים בברכה ובהצלחה גדולה. מלבד ההתרגשות הגדולה שזה הסב לנו הגענו להבנה ברורה כי אנשים מחפשים תמהיל מדויק של מתנות שגם נראות טובות וגם מכילות מוצרים וטעמים איכותיים.

כעבור שנים ולאחר מסע ארוך ומעניין, הפכנו להיות משק חקלאי שמייצר שרשרת שלמה וייחודית לנו. ההתחלה היא בשדה, במטע ובכרם. ההמשך בבית הבד, ביקב ובמכוורת, שם הופכים תוצרי הטבע המופלאים לחומרי גלם נהדרים.  לאחר מכן, שמן הזית, הדבש, היין ויתר המעדנים נארזים כמוצרים מיוחדים המעוצבים בלעדית על ידנו, בסגנון התואם את רוח המשק. בסיום התהליך, המוצרים נארזים לחבילות שי ומתנה המכילות ערב רב של טעמים נפלאים האוצרים בתוכם את ההיסטוריה של חבל לכיש: חבל ארץ מקומי עם עבר עשיר, הווה חדשני ועתיד שכולו טוב.

בפתורה בוטיק משפחתי אנו יוצרים ומשווקים באופן עצמאי אלפי חבילות שי ומתנות ייחודיות לכל מקום בארץ ובעולם. כל שנותר לכם הוא להציץ בקטלוג מארזי השי וליצור עימנו קשר כדי לבחור את המתנה המושלמת שתרצו להעניק לחברים, עובדים ועמיתים. ותמיד בטעם הטוב ביותר.

 

שתפו את התוכן
0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות
        דילוג לתוכן