המשלוח חינם בקנייה מעל ₪350

ממרח שקדים- לא רק לתינוקות

חמאת שקדים

ממרחי שקדים – לא רק לתינוקות
הורים צעירים בוודאי מכירים את ממרחי השקדים למיניהם.  בחודשי הטעימות הראשונים, כשהעולל עושה את צעדיו הראשונים בעולם המזון המוצק, ורובנו בחרדות שמא הוא לא עולה יפה במשקל, הטריק הפולני הרווח הוא לדחוף ממרח שקדים לכל מאכל שהילד טועם: בטטה מאודה? ממרח שקדים. קישוא מאודה? נו, בוודאי שקצת ממרח שקדים יעזור כאן. לביבות ירק? ברור שממרח שקדים!
אבל האמת שהטריק הזה הוא בהחלט במקום. ממרח שקדים הוא אחד הדברים הבריאים והמזינים ביותר שאפשר לאחל לתינוק בן יומו לאכול על בסיס יומי, קל וחומר למבוגרים- בדגש על ספורטאים, נשים בהריון או מיניקות, מי שתזונתו חסרה ברכיבים תזונתיים עשירים וסתם כך, לשם פינוק והנאה.

כמה מילים על שקדים ובריאות
שקדים הם באמת אחד האגוזים הבריאים שיש לאמא טבע להציע לנו. הם עתירי ויטמין E, סידן ושפע של מינרלים, וויטמינים וחלבונים. כמו כן הם עשירים בשומנים חד בלתי רוויים, שומרים על רמות סוכר מאוזנות ומסייעים בשמירה על זרימת דם תקינה.
ממרח השקדים של Rustys עשוי משקדים ישראליים בגידול איכותי במיוחד, עם מגוון תוספות שאינן מקומיות, אך נבחרות בקפידה מכל רחבי תבל: סירופ מייפל אורגני מקנדה – תחליף איכותי ובריא לסוכר לבן מעובד, מלח הימלאיה ורוד שעשיר בוויטמינים ומינרליים, קקאו נא אורגני – סופר פוד מצטיין בפני עצמו, שומשום מובחר. כל הדברים הטובים שביחד עם ממרח השקדים הופכים למעדן אמיתי, טעים ובריא.

ממרח שקדים אצלכם במטבח
כאמור, ממרח שקדים נהדר לתינוקות, אבל הוא ממש נפלא לשימוש במטבח, כתוספת ליוגורט, לשייק של הבוקר, מעל הגרנולה ובעיקר בכל הקשור לאפייה.  ממרח שקדים יעשיר כל מאפה: עוגות, עוגיות, מאפינז ואפילו פשטידות מלוחות ייהנו מהתוספת הקרמית שמעשירה את המרקם ותורמת ללחות.
כמובן שהוא טעים גם סתם כך על לחם או קרקר טוב, ואפילו ישר מהצנצנת בכפית. שששש… אנחנו לא נגלה אם תחסלו את הצנצנת בלי לשים לב.

משהו מתוק מפתורה
אנחנו כאן בפתורה שמחים להגיש לכם את מיטב הקולקציה של Rustys, כי אנחנו מאמינים שמגיע לכם את הטוב והטעים ביותר. הקולקציה של Rustys סוגרת לכם את הפינה המתוקה והיא תוספת מתבקשת במארזי מתנות לחגים או בהזמנה הבאה שלכם. פשוט תרשו לעצמכם להתפנק.

שתפו את התוכן
0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות
        דילוג לתוכן