המשלוח חינם בקנייה מעל ₪350

מתנה יפה שכולה בריאות

מתנה יפה וטובה לבריאות

חגי ישראל הם כבר מזמן לא סתם הזדמנות משפחתית להתכנס יחד וליהנות מאוכל טוב, הם הפכו בשנים האחרונות לסחרור של מתנות המביא איתו לבטים רבים. כמה להשקיע במתנה? כיצד לבחור מתנה שתקלע לטעמם של המארחים? ואיך נצליח לקנות מתנה בעלת ערך מוסף שלא תמצא את דרכה ישירות אל הבוידעם מיד כשנצא מהדלת.

אנחנו בפתורה מאמינים שאין כמו להביא מתנה שהיא קודם כל שימושית ומה יותר שימושי מאשר… אוכל! להבדיל מקופסת שוקולדים (שכבודם במקומם מונח, אנחנו בעצמנו חובבי שוקולד לא קטנים), מארז מתנה עם שמן זית,יין ודבש – הוא מתנה שללא ספק תבוא לידי שימוש במטבח ובשולחן האוכל, ותסב הנאה רבה למקבלים אותה.

כשמוסיפים לזה את העובדה ששלושת המרכיבים הללו טובים גם לבריאות (ולא רק לנפש), מקבלים מתנה בעלת ערך מוסף אמיתי.
בחרנו עבורכם (מתוך רשימה ארוכה) ערך מוסף של כל אחד מן המוצרים:

שמן זית
בשמן זית יש חומצת שומן בלתי רוויה בכמות גדולה והמשמעות של זה היא ירידה ב-LDL (הכולסטרול הרע), ועלייה ב-HDL (הכולסטרול הטוב).- מה שמסייע במניעת מחלות לב ובבעיות כלי הדם. כמו כן בשמן זית יש פוליפנולים וויטמין E נוגדי חמצון, אשר על פי הערכות מונעים הזדקנות ובליה של תאי הגוף ומשפרים את ההגנה מפני התפתחות תאים סרטניים.

יין
יין אדום מכיל נוגדי חמצון שבכמות שתייה מתונה מפחיתים את רמת הכולסטרול הרע ומעלים את רמת הכולסטרול הטוב ובכך מסייעים בשמירה על הלב, כמו גם בעלי השפעה אנטי דלקתית. במחקר ישראלי על יינות נמצא כי גם יין לבן הוא בעל השפעות זהות על רמת הכולסטרול הרע ורמת הכולסטרול הטוב, כאשר שותים ממנו בכמות מתונה.

דבש
דבש תורם לנטרול רעלנים מן הגוף (משום שיש לו השפעה על הכבד), הוא עוזר לטיפול בכיבי קיבה, עצירות, אפטות בפה, דלקות חניכיים, לחץ דם ושיכוך כאבים. נוסף על כך מעודד הדבש ריפוי פצעים וכוויות בשל התכונות האנטי דלקתיות וסופגות הלחות שלו, כמו גם עוזר בטיפול בבעיות עור שונות ואפילו מקל על כאבי מחזור.

שתפו את התוכן
0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות
        דילוג לתוכן