המשלוח חינם בקנייה מעל ₪350

קנו לעצמכם מתנה לחג

מץנה לחג, מארז חג

“בראש השנה, בראש השנה, פרגנו לעצמכם אחלה מתנה!”. נכון, עיוותנו קלות את מילות השיר (עם נעמי שמר הסליחה), אבל המוטו ברור – לקראת ראש השנה אנחנו מזמינים אתכם לעצור רגע לפני שאתם צוללים להיסטריית המתנות, ולחשוב לשם שינוי… על עצמכם.
כי כמו לקראת כל חג (ראש השנה מצטיין בכך במיוחד) אנחנו נכנסים לסחרור מטורף של חיפוש אחר מתנה לחג עבור כולם: מתנה למארחת, מתנה לילדים, מתנה לחותנת ואצל חלקנו מתנה לעובדים. רק על עצמנו איננו חושבים. לא עוד! השנה אנחנו מזמינים אתכם להעניק לעצמכם מתנה מיוחדת, מתנה שבאה מהלב ומוקדשת לעצמכם באהבה. ראש השנה הוא יופי של הזדמנות לפתוח דף חדש ואין כמו מתנה לראש השנה כדי לפתוח שנה מתוקה במיוחד.

אחרי שנים בהן קיבלנו והענקנו מתנות סתמיות (מתנות Made in china, אנחנו קוראים להן), לקראת ראש השנה  אנחנו ממליצים לפתוח את השנה הנוכחית עם מתנה מיוחדת – מתנה שימושית, מתנה עם ערך מוסף, מתנה עם נתינה.

בקטלוג המוצרים שלנו תמצאו מבחר מסחרר של מארזי שי המתאימים לראש השנה ומכילים את מיטב מוצרי פתורה בכל וריאציה אפשרית. מארזים לראש השנה יכולים להיות משהו קטן ומינימלי, למשל משהו קטן וטוב, ויכולים להיות הפינוק האולטימטיבי, למשל קופסת החלומות.

מה שבטוח זה שכשמדובר על מתנה מיוחדת, מתנה שאתם מעניקים לעצמכם, אנחנו אומרים: לכו על כל הקופה! כי שנה שנפתחת ככה, לא יכולה להיות פחות ממדהימה.

שתפו את התוכן
0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות
        דילוג לתוכן