המשלוח חינם בקנייה מעל ₪350

היקב והכרם של פתורה

ההזדמנות להקמת כרם יין נוצרה לאחר שהוחלט על ידי המשפחה לעקור כ- 5 דונמים של עצי זית חולים בלב כרמי הזיתים המשמשים להפקת שמן זית. עקירת הזיתים יצרה חור גדול בלב כרמי הזיתים.  לאחר תקופת רענון של האדמה הוחלט לשתול כרם חדש.  לאחר הרבה מחשבות על אופי הכרם, הוחלט כי אדמת החרסית הינה מצע מצויין לשתילה של כרם ענבי יין.  את השתילים הבאנו מזכרון יעקב ובחרנו בשיראז להיות הזן השולט בכרם מתוך אהבה גדולה ליין שמופק ממנו.  כתוספת החלטנו לשתול גם מהזנים השמרניים, קברנה סובניון ומרלו.  הכרם נשתל כאמור בלב החווה וסמוך לגת הביזנטית ששימשה לייצור יין בעת ההיא. מכרם היין התחלנו לבצור בשנת 2007 וכיום כל סדרות היין האדום שלנו מגיעות nחלקת הארץ הקטנה והמיוחדת הזו.

יקב בוטיק

סדרת חבל לכיש

שילוב של זני ענבים אצילים הגדלים על אדמת חרסית על גבעה קטנה בחבל לכיש. נבצרו ידנית בליל חודש אוגוסט. יין אדום משובח בעל גוף מלא, מאוזן וארומטי. ניחוח של פירות אדומים, שוקולד מריר ותבלינים. טעמי עץ ומרירות עדינה שמספרים על התיישנות היין בחביות עץ אלון צרפתי במשך 18 חודשים. מיין זה יוצרו סה”כ 1800 בקבוקים הרכב הזנים: 38% שיראז, 33% קברנה סוביניון, 29% מרלו

סדרת חתונה לבנה

מיזוג זני ענבים משובחים שנבחרו בקפידה ונבצרו ידנית בליל חודש אוגוסט.  יין לבן שופע, בעל גוף בינוני, עשיר ופירותי. מעלה ניחוח ורדים, פריחת יסמין ויערת הדבש. השילוב יוצר הרמוניה של אשכולית וליצ’י.  מיין זה יוצרו סה”כ 1200 בקבוקים  הרכב הזנים: 80% שרדונה, 12% גוורצטרמינר, 8% סמיון.

 

שתפו את התוכן
0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות
        דילוג לתוכן