המשלוח חינם בקנייה מעל ₪350

סוף מתנה במחשבה תחילה

מתנה לחג פסח

חג פסח הקרב ובא, הוא כידוע לכל חג החירות. חג שמקדש שחרור וגאולה לצד מחשבה על האחר והנזקק. לא תמיד אנחנו עוצרים לחשוב על המשמעויות הנלוות כשאנחנו בוחרים מתנה לחג – בין אם זה לעובדים שלנו, למשפחתנו, או למארחים בערב החג.

תמיד אומרים שהכי טוב לבחור מתנה שהיינו רוצים לקבל בעצמנו. בעינינו הכי כיף לקבל מתנה עם ערך מוסף, שהיא לא רק יפה למראה (או טעימה לחיך במקרה שלנו), אלא גם טומנת בחובה מעשה טוב, נתינה, תרומה לקהילה.

כדי ליישם הלכה למעשה את העקרונות הללו, בחרנו השנה להציע לכם לכבוד פסח קולקציה של חבילות שי לחג המיוצרות תוך הקפדה יתרה על הערכים שבעינינו הם כה חשובים.
המארזים מיוצרים בישראל בתנאי שכר הוגן ולשם אריזתם אנו מעסיקים עובדים מקרב אוכלוסיות מוחלשות מאזור הדרום ומקפידים על תנאי העסקה מכבדים.

תוסיפו לכך את המוצרים הנהדרים שלנו – מיטב התוצרת החקלאית הישראלית של חבל לכיש: שמן זית כתית מעולה בכבישה קרה, יין בוטיק משובח בייצור ידני מוקפד, דבש טהור ואיכותי ומני מעדנים שאנחנו מכינים בעצמנו; ארוזים בקופסאות יפיפיות ובמיתוג אביבי ואלגנטי – ותקבלו מתנה שכיף להעניק. אחת כזאת שהייתם שמחים לקבל בעצמכם.

שתפו את התוכן
0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות
        דילוג לתוכן