המשלוח חינם בקנייה מעל ₪350

פיצה פסטו ירוקה עם שמן זית כתית מעולה

פיצה פסטו

כשמדברים על פסטו, רובנו מדמיינים ממרח ירוק וריחני על בסיס בזיליקום וצנוברים, אבל תתפלאו לגלות שפנים רבות לפסטו ואפשר להכין אותו מחומרי גלם שונים. את הבזיליקום למשל, ניתן להחליף בפטרוזיליה, כוסברה או כל צמח תבלין אחר שאתם אוהבים. גם הצנוברים יכולים לפנות את מקומם לטובת אגוזים מסוג אחר וביניהם קשיו, אגוזי מלך ועוד. ישנו רכיב אחד שבלעדיו הממרח האהוב לא מתקיים בשלמותו והוא שמן זית כתית מעולה. כדי לקבל פסטו קטיפתי במרקם שמתגלגל על הלשון, חשוב להשתמש בכמות נדיבה של שמן זית איכותי.

אחד מיתרונותיו הבולטים של ממרח הפסטו הוא הקלות שבה ניתן להכין אותו וזמינות חומרי הגלם מהם הוא עשוי. במינימום זמן ומאמץ אפשר להכין פסטו נהדר, שיעמוד בבסיס המנה או ישדרג אותה. מכיוון שהפסטו מגיע במקור מגנואה שבצפון איטליה, החלטנו לשדך אותו למאכל הלאומי של ארץ המגף ולספק לכם מתכון לפיצת פסטו ירוקה בלתי נשכחת. לטובת המאורע הקולינארי פקדנו את “פיצה לילה” התל אביבית, שם נידבו מיטב המוחות הקולינאריים את הגרסה שלהם למנה הטעימה.

מצרכים לפסטו:
150 גרם צנוברים
3 שיני שום
רבע פלפל חריף
**לטחון במגמיקס**
4 צרור בזיליקום
2 צרור פטרוזיליה
שמן זית כתית מעולה מזן ברנע

 

הכנה:
לטחון את השום, צנוברים והפלפל החריף במג’ימיקס
להוסיף בזיליקום, פטרוזיליה, שמן זית ומלח
לטחון שוב עד שמגיעים למרקם הרצוי
למרוח את פסטו על בצק פיצה
להוסיף עגבניות שרי מיובשות, זוקיני ותרד בכמות לפי טעמכם
לאפות בחום גבוה עד להשחמה
לבזוק מעל הפיצה פרמז’ן ושמן זית

 

המלצת הגשה שלנו: פיצה חמה מהתנור לצד Cantina27 Rose- יין רוזה מיוחד מיקב פתורה, סדרה מצומצמת של 1500 בקבוקים בלבד.

פיצה לילה ממוקמת בשוק לוינסקי בתל אביב ומציעה מספר סוגי פיצות עגולות בגודל אחיד, הנאפות בתנור לבנים תוך שימוש בחומרי גלם טריים ומשתנים. בעלי המקום רן בלפר וארד אפפל, הקימו את המקום לפני שנה וחצי ומאז הוא מתפקד כמוקד קולינארי תוסס בלב השוק.
שתפו את התוכן
0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות
        דילוג לתוכן