המשלוח חינם בקנייה מעל ₪350

קנו לעצמכם מתנה לחג

מתנת חג לראש השנה

אין ספק כי החג המזוהה ביותר עם מתנות הוא ראש השנה. כבר ביוני רובנו מתחילים לתכנן את האירועים, הסידורים והקניות לקראת ה-חג של כל החגים. החג הכל כך משמעותי שפותח לנו שנה חדשה ולכן מביא עמו גם את השאלה החשובה- אלו מתנות נקנה ליקרים לנו לכבוד ראש השנה???

שמן זית כתית מעולה, יין משובח ודבש. אומר לכם משהו? נשמע מוכר? מעלה ניחוחות אהובים של ילדות מקומית ושל מטבח ישראלי?

כמו בכל שנה הכנו עבורכם במשק פתורה מבעוד מועד שלל הצעות למתנת ראש השנה. המתנות שלנו יפות, מרשימות והכי חשוב שימושיות בכל מטבח: חדשני או מסורתי, של רווקים או של משפחות גדולות, של בשלנים מקצועיים או חובבים. שמן זית, יין ודבש-
כמה פשוט, ככה נפלא. מה יהיה יותר כיף מלהגיע עם חבילה גדולה בידיים, עמוסה בכל טוב הארץ במוצרים שהושקעה בהם נשמה ואהבה? כל אחד ישמח לקבל מארז כזה כמתנה לראש השנה.

זה הזמן לשים בצד את הדילמות האינסופיות על איזו מתנה נקנה לחג. מארזים מושקעים ומוקפדים עם מוצרי בוטיק מקומיים כמו שמן זית כתית מעולה, יין משובח ודבש טהור, הם המתנה הישראלית האידיאלית.  תוסיפו לזה משלוח מהיר עד בית יקירכם וראש השנה שלכם מסודר.  ניתן למצוא אצלנו גם מארזים לחברות וארגונים שרוצים לפנק את עובדיהם במתנת ראש השנה מיוחדת, הניתנת למיתוג ייעודי לפי דרישה. חג שמח!

שתפו את התוכן
0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות
        דילוג לתוכן