המשלוח חינם בקנייה מעל ₪350

שמן זית ודבש למסעדות ושפים

שמן זית למסעדות ושפים

מה אתם מחפשים אצל הספק שלכם?

זו השאלה שחלפה לנו בראש כאשר הקמנו את מערך האספקה של פתורה למסעדות ועסקי מזון אחרים.  בדקנו את כל נקודות התורפה והקשיים שהעסק שלכם עשוי להתמודד איתם ומשם צמחו הפתרונות.

פתורה בוטיק משפחתי מספק את מיטב המוצרים המופקים לאורך השנה מאדמות המשק החקלאי שלנו בחבל לכיש. כל מוצרינו מיוצרים בתהליכים קפדניים השומרים על איכותהמוצרים לאורך זמן.

המוצרים שלנו

שמן זית כתית מעולה ממבחר זני זיתים המאפשר לכל אחד לבחור את טעמו המועדף: החל מבלנד עדין של ברנע ופיקואל המתאים במיוחד לבישול ואפייה, דרך הנבאלי עטור השבחים, בעל חריפות מתוקה שמתאימה לתיבול ועד זן הקורטינה המריר שמחמיא למאכלים ים תיכוניים. בזכות שמן הזית מצאנו את דרכנו לשורה הראשונה בעולם של מותגי איכות וסללנו דרך אל מטבחם של השפים המובילים בישראל.  לשפים ובעלי מסעדות ניתנת האפשרות ליצור בתחילת עונת המסיק “בלנד” ייעודי ממספר זני זיתים, לפי טעמם ואנחנו משריינים את הכמות מראש ומספקים את השמן הנבחר לאורך כל השנה. שמן הזית של פתורה זכה בפרסים ומדליות בארץ ובחו”ל וכן עומד בתקן המחמיר של תו איכות “כתית מעולה” מענף הזית במועצת הצמחים.

דבש טהור עם טעמים שונים מיוצר ממגוון פרחים מקומיים בעונות השנה המתחלפות. בתקופת החורף מיוצר הדבש מפרחי בר בשטחים פתוחים ולא מרוססים, באביב מפרחי הדרים מפרדסים מקומיים ובקיץ מפרחי אקליפטוס וחרדלים. לכל דבש טעם מיוחד ומרקם שונה שניתן להתאים לסוגי האוכל השונים. את הדבש שלנו תמצאו במגוון מסעדות כשהוא משולב במנות קינוח מיוחדות, עם גלידה או יוגורט וכמובן כממתיק טבעי לתה.

מוצרים נוספים המיוצרים אצלנו במשק:

זיתים סוריים מבוקעים שנכבשים בתהליך ידני, איטי במיוחד, השומר על הטעם המקורי של הזית. זיתי נבאלי שחורים שעוברים תהליך ייבוש במלח גס עד שנהפכים לצימוקים טעימים שאי אפשר להפסיק לאכול. תערובת תבלינים ייחודית שהומצאה על בסיס המאכל המצרי “דואה“, המורכבת מזרעי כוסברה, בוטנים, זעתר, שומשום, כמון ונגיעה של מלח גס. את כל המרכיבים מלבד המלח אנחנו קולים בנפרד ואז טוחנים יחד במטחנת בשר עתיקה. התוצאה: מאכל מופלא המשמש תוספת נהדרת לגבינות, בשר (עם קציצות ושניצלים הולך מצויין) וכמובן באופן הפשוט ביותר עם שמן זית ופיתה.

השירות שלנו

את חבילת המוצרים שלנו ניתן להזמין לכל מקום בארץ בזמן קצר. עסקים שעובדים עימנו מקבלי את האפשרות לשריין מראש את סוג השמן זית או הדבש הרצוי לפי הזמנת מסגרת ואנחנו מספקים את המלאי לאורך כל השנה. זו גישה ייחודית שמאפשרת לקבל דיוק מירבי של הטעם שבחר השף.

הזמנות מועברות אלינו ומסופקות עד 72 שעות לעסק שלך.  אנחנו לא עובדים עם חברת שליחויות אלא מספקים בעצמנו, תוך דאגה שהמוצר יגיע בתנאים הטובים ביותר ללקוח.

איך מתחילים?

משאירים את הפרטים שלכם כאן ואנחנו ניצור עמכם קשר באופן מידי. ניתן גם להתקשר אלינו ולתאם פגישה.

 

שתפו את התוכן
0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות
        דילוג לתוכן