המשלוח חינם בקנייה מעל ₪350

שנה טובה נפתחת עם מתנה מוצלחת

המוטו שלנו בפתורה הוא שהכי נכון להעניק מתנה שהיינו רוצים לקבל בעצמנו.  המתנה האידיאלית מבחינתנו היא מתנה שימושית, מקורית ובראש השנה רצוי גם “ישראלית”- תוצרת הארץ.

“שנהיה לראש ולא לזנב”- אותה ברכה מוכרת הנאמרת סביב שולחן החג בראש השנה, משמעויות רבות לה: שנדע להוביל, שנתקדם, נתפתח ונפרח; שנהיה עסוקים בעתיד לבוא ולא נבכה על העבר; שנקדים מחשבה למעשה, ועוד שלל פרשנויות אישיות ופיוטיות.

את הברכה הזו אנחנו רוצים להביא גם אל עולם המתנות. לצד המשמעויות הרוחניות של החג, ישנם גם לבטים ארציים חשובים לא פחות (בינינו, יש כמה מארחות שיישבעו שהם חשובים אף יותר) כגון: אצל מי מתארחים, מה מבשלים ו… איזו מתנה מביאים.
מתנה לראש השנה היא סוגייה כבדת משקל שיכולה להכריע יחסים לכאן או לכאן.
הבאנו למארחת מתנה מבאסת: זולה מדי, פשוטה מדי, קטנה מדי, גדולה מדי – כל דבר יכול להוביל לתקרית בין לאומית ולצינון היחסים הדיפלומטיים. לא דרך להתחיל בה שנה חדשה.

אנחנו רוצים להיות בטוחים שהבאנו מתנה לחג שמשדרת מחשבה יתרה, השקעה, מקוריות, אלגנטיות. מתנה לראש השנה שאנחנו בטוחים שייעשה בה שימוש ולא תעבור לארון ברגע שתיסגר הדלת מאחורינו. מתנה עם ערך מוסף, מתנה שאומרת: חשבנו עלייך, השקענו בך וחיפשנו מתנה שתשמח אותך.

המוטו שלנו בפתורה הוא שהכי נכון להעניק מתנה שהיינו רוצים לקבל בעצמנו. מתנה שימושית, מקורית, ובראש השנה במיוחד חשוב לנו להעניק מתנה ישראלית.

אז מה יותר מדויק ממארז שמאגד את כל טעמי ארץ ישראל: יין, שמן זית ודבש, זיתים וממרחים, מתוקים ומלוחים – כולם נתונים באריזות המעוצבות והמוקפדות ביותר.

כדי לאפשר לכם למצוא את המתנה המושלמת והמדויקת ביותר עבור יקיריכם, אנחנו מציעים מגוון של מחירים, גדלים ואריזות, וכמו תמיד נשמח לסייע, לכוון ולהמליץ.

שתהיה שנה טובה, שנה שנפתחת במתנה מוצלחת!

שתפו את התוכן
0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות
        דילוג לתוכן