המשלוח חינם בקנייה מעל ₪350

תחל שנה ומתנותיה

״כל שנה מתחילה בסימן שאלה, כמו תינוק המודד צעדיו. כמו זריחה מתגלה על כנרת כחולה, ופניה לשמי מערב״.     -ניסן פרידמן-

שנה חדשה בפתח ואיתה התרגשות, סקרנות ותשוקה מחודשת. לצד סימני שאלה וציפייה לבאות, אנחנו צועדים אל עבר השנה הבאה עלינו לטובה בביטחון גדול, הן בעשייה שלנו והן בקהילה הנאמנה שצומחת סביבנו ומגלה עם כל שנה שחולפת עניין עמוק יותר בחומרי הגלם שלנו.

כמדי שנה, גם בתשפ״ג מוצר הדגל של פתורה היה ונותר שמן זית כתית מעולה, שעל בסיסו הוקם המותג ואיתו אנו ממשיכים להוביל את תרבות שמן הזית בישראל.
לצדו ניצבת סדרת היינות שלנו Cantina 27 האוצרת את סיפורו של חבל ארץ עתיק יומין ומחברת בין חקלאות העבר לעשייה שלנו כיום.
אוצרות קולינאריים נוספים שהמשק התהדר בהם גם השנה הם דבש גולמי טהור המיוצר ברדייה ידנית, לצד הזיתים, הממרחים והריבות המופקים במתכונים ביתיים מחומרי הגלם הטובים ביותר.

בשנה החולפת זכינו לחוות הערכה בינלאומית על פועלינו, בדמות שורה של מדליות פרסים יוקרתיים שקטפנו בתחרויות שמן הזית החשובות בעולם, לצד הכרה מקומית בשנה השניה ברציפות כ״מותג שמן הזית הטוב בישראל״. בנוסף שמחנו להתבשר ששמן הזית הייחודי שלנו- Midnight ultra premium
זכה במקום הראשון בתחרות עיצוב מוצר ואריזה ביפן, בה השתתפו מאות יצרנים מרחבי הגלובוס.

אין זמן מתאים יותר להרים כוסית לחיים, כדי לחגוג את ההתמדה, היצירתיות והעבודה המאומצת המלוות את החקלאות הישראלית, שאנחנו כל כך גאים להיות חלק ממנה.

רגע לפני כניסת שנת תשפ”ד, נאחל לכם ולנו  להמשיך להוקיר את השפע שהטבע מעניק לנו מדי שנה. אנחנו בתמורה מבטיחים להמשיך ולהפיק ממנו את הטוב ביותר.

    לקבלת פרטים נוספים על החבילות לעסקים, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    ניתן ליצור קשר בוואטסאפ - 08-6881168

    שתפו את התוכן
    0
      0
      עגלת הקניות
      העגלה ריקהחזרה לחנות
          דילוג לתוכן