המשלוח חינם בקנייה מעל ₪350

כרמי הזיתים – עונה חדשה

שמן זית

רגע לאחר עונת המסיק השנתית, בעונה החורפית, הפשלנו שרוולים והתחלנו נמרצות לעבוד על עונת הגידול החדשה. אנו מתחילים לעשות סדר בחלקות ממש מההתחלה: החל משתילת עצים צעירים בשיטות מתקדמות, שיניבו את הזהב הירוק בשנים הבאות. טיפוח החלקות הקיימות, עוברים בין השורות גוזמים את העצים, ניקוי וטיפול מסור. כל זאת במשך שנה שלמה ועד לשלב הבא שיתחיל לקראת האביב, אז יחל הצימוח של העץ ועד למסיק בסתיו הבא בכדי נמשיך לספק לכם את שמן הזית הטוב והאיכותי ביותר.

שמן הזית שלנו זוכה להכרה נרחבת בזכות היתרונות הבריאותיים הרבים שלו. הוא עשיר בחומצות שומן חד בלתי רוויות, אשר הוכחו כמפחיתות את הסיכון למחלות לב על ידי הורדת רמות הכולסטרול הרע ושמירה על רמות הכולסטרול הטוב. בנוסף, הוא מכיל נוגדי חמצון, כגון ויטמין E ופוליפנולים, המסייעים בהגנה על התאים בגוף מפני נזקים הנגרמים מרדיקלים חופשיים. התכונות האנטי דלקתיות של שמן זית הופכות אותו גם למועיל בהפחתת הסיכון למחלות כרוניות כמו סרטן, סוכרת ודלקת מפרקים שגרונית. יתר על כן, צריכת שמן זית נקשרה להפחתת הסיכון לשבץ מוחי, ירידה קוגניטיבית ומחלת אלצהיימר. התזונה הים תיכונית, העשירה בשמן זית, מומלצת לרוב על ידי מומחי בריאות בשל יתרונותיה הבריאותיים הרבים.

ישנם זנים רבים ושונים של זיתים שניתן להשתמש בהם להכנת שמן זית. למשל, זן הפיקואל הספרדי המאופיין בטעמו הפירותי המודגש וברמת המרירות העדינה שלו; הקורוניקי היווני הידוע ברמות הגבוהות של פוליפנולים ונוגדי חמצון ובארומה עשבונית ירוקה; הברנע הישראלי בעל טעם עדין וחמאתי ורמה גבוהה של שומנים חד בלתי רוויים; והקורטינה שהוא זן איטלקי הידוע בטעמו העז והחריף וברמה הגבוהה של פוליפנולים. לכל אחד מהזנים מאפיינים ייחודיים משלו המשפיעים על הטעם והפרופיל התזונתי של שמן הזית שנוצר.

שמן הזית של פתורה בוטיק משפחתי עשוי מהזיתים המשובחים ביותר ואנו מציעים מגוון רחב של זנים וטעמים: עדין ועשבוני, מריר וארומטי, חריף ופירותי ועוד, כך שכל אחד יכול למצוא את המועדף עליו. אנו ממליצים להשתמש בסוגים שונים של שמני זית לצרכי המטבח הרבים: עדין יותר לטיגון, פירותי לתיבול הסלט ודומיננטי יותר לזילוף מעל גבינת פטה צחורה או דג נא.

מזה שלושה דורות מגדלת משפחת תמיר זיתים במסירות ואהבה, תוך הקפדה מרבית על תהליכי גידול טבעיים ואיכות המוצר המתקבל.

מלבד שמני הזית המוצגים בחנות האונליין שלנו, תוכלו להעשיר את המזווה הביתי שלכם בסדרת הריבות והממרחים שלנו, העשויים מחומרים טבעיים וללא חומרים משמרים וכן במבחר סוגי הדבש הגולמי הנהדרים, יינות, חליטות תה, תבלינים ועוד תוצרת חקלאית מצטיינת מאזור הדרום.

שתפו את התוכן
0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות
        דילוג לתוכן